4 Eylül 2013 Çarşamba

Marjoonteblog'dan Tatlı Sürpriz; MAC Haute and Naughty Too Black Lash Mascara

Marjoonteblog bizlere bugün çok tatlı bir sürpriz sundu. www.maccosmetics.com.tr 'den yapacağınız 100tl ve üzeri alışverişlerinizde sizlere orjinal boy mac haute and naughty too black lash mascara hediye ediyor.



20 kişi ile sınırlı bu fırsatı kaçırmamanızı öneriyorum. maccosmetics.com.tr'den alışverişinizi yapıp sipariş numaranızı marjoontheblog@gmail.com 'a iletiyorsunuz ve hediye maskaranızı da almış oluyorsunuz..

Ben de bu tatlı sürprizden faydalandım ve uzun zamandır istediğim Freckletone ve Kinda Sexy ruju sepetime hemen attım..

Marjo'ya bu hediye fırsatını sunduğu için çok teşekkür ediyorum... Sizler de gecikmeden bir an önce şanslı 20 kişi arasına girin..

Fırsata ulaşmak için tıklayın;  Marjoonteblog



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...