4 Eylül 2013 Çarşamba

MAC - Honey Jasmine Blush


Mac'in yaz ortası çıkarmış olduğu All About Orange koleksiyonundan satın almış olduğum Honey Jasmine adlı allık bugünün konuğu. Yine eski bir koleksiyonunda olan My Highland Honey adlı allığı alamadığım için içime dert olmuştu. Honey Jasmine de ona çok yakın bir renk olduğu için bu sefer kaçırmadan satın aldım.

Biraz gecikmiş bir yazı, bunun için özür diliyorum ancak ileride tekrar satışa sunulursa eğer fikriniz olsun istedim..



Yukarıda bahsettiğim gibi My Highland Honey'e çok benziyor. MHH biraz daha yumuşak bir ton. Yanakta ikisinin de neredeyse aynı durduklarını söyleyebilirim.





Temptalia ablamız bu allığın pigmentasyonuna 10 puan vermiş ancak bana kalırsa 7yi geçmez. Sürümü ve dağıtılması çok kolay ve yormuyor. Ben fırçayı 6-7 defa allığa daldırdığım halde ancak yeterli ürünü alabiliyorum. Ama buna rağmen yine de bayıla bayıla kullandığım bir allık. Rengi müthiş. Koyu renk göz makyajıyla nası güzel duruyorsa, yüze sürülen tek bir rimelle bile müthiş görünebilen bir allık..





Bu allıkla yapay görünme şansınız yok. Eğer tekrar satışa sunulursa veya benzer bir renk bulursanız bir deneyin..

Ben maccosmetics.com'dan 21 dolara satın aldım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...