13 Eylül 2013 Cuma

Maybelline Color Tattoo ''Permanent Taupe ve Eternal Gold''






Bu serinin ünü epey yayıldı biliyorsunuz. Hakkını veriyor olması da bunda büyük bir etken. Şahsen ben her rengini bayıla bayıla kullanmadım ancak genel anlamıyla sevdiğimi söyleyebilirim.




Permanent taupe:  Rengini tek sürüşte dahi harika veriyor. Uğraştırmıyor. Ancak hızlı sürüp dağıtmakta fayda var çünkü çok hızlı sabitleniyorlar. Kalıcığına lafım yok, harika..


Eternal Gold: Renk yoğunlu permanent taupe'a göre biraz vasat. Bazı bölgelerde pul pul dağılmaları görebilirsiniz. Şahsen ben ne göz pınarı için ne de far olarak kullanmak için aldım. Simsiyah eyeliner'ın üzerine ikinci bir eyeliner sürer gibi geçiyorum ve şahane duruyor. Bahsettiğim şekilde kullandığım zaman bakışlarıma verdiği aydınlık gerçekten tatmin edici. 









Maybelline color tattooları Gratis ve Watsons'larda bulabilirsiniz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...