1 Eylül 2013 Pazar

Rimmel London * Lasting Finish by Kate Moss Lipstick

Merhaba.
 Bu yazının konuğu Rimmel London markasının Kate Moss ile işbirliği sonucu ortaya çıkardığı 113 ve 103 numaralı rujlar..


Normalde çok fazla ruj süren bir tip değilim, genelde göz makyajına ağırlık veriyorum. Nedeni ise göz makyajını kendime çok yakıştırmamdır. Göz makyajım ister hafif ister yoğun olsun, yine de ruj sürdüğümde bana çok fazla gelen bir görünüm oluyor. En azından bunu kendimde sevmiyorum.

O yüzden yıllarca hep renkli lip balmlar veya şeffaf yapılı rujlar kullanmışımdır. Opak rujlar ise her daim kabusum olmuştur.
Ama bu korkumu MAT yapılı rujlar sayesinde şu yaşımda yeni atlatabiliyorum.

 Ve evet, opak rujları artık gerçekten seviyorum! (mat olduğu müddetçe)

Ve mat ruj maceram bir süre önce tesadüfen işte bu ikili ile başladı.


Tercih nedenlerimin arasında doğal durması, ve  ''bakın ben makyaj yaptım'' izlenimini hafifletmesi de var. 





Özellikle seçmiş olduğum 103 ve 113 numaralı renkler tam benim için yapılmış.  Yapıları bahsettiğim gibi mat ve kremsi. Şu aralar özellikle de pembe olanı bayıla bayıla kullanıyorum.




Mat oldukları için dudağı kurutma gibi bir özellikleri var ama o kadar bariz değil. Ben o konuda bir sorun yaşamadım. 

Kalıcılıklarını da aşağıdaki fotoğraftan inceleyebilirsiniz. 
Rujların üzerinden önce hafifçe sonra da sert ve sürekli bir şekilde peçete ile geçtim.
Sonuç fena sayılmaz, ama yine de ultra kalıcılık beklemeyin.




Ben yine de sevdim. Diğer renklerine de en yakın zamanda sahip olma arzum var..

Ürünü WATSONS mağazalarından 12.99 TL'ye temin edebilirsiniz.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...