18 Ağustos 2014 Pazartesi

MUCİZEVİ ÜRÜNLER #1 - Loreal Mythic Oil Saç Maskesi

Başlıktaki ilk 2 kelimeden de anlayacağınız gibi yeni bir seri yazmaya karar verdim. 

''MUCİZEVİ ÜRÜNLER'' başlığı altındaki tüm yazılarım, denediğim onlarca ürün arasından en memnun kaldığım ürünlerden oluşacak. Bunlar; kullanmaktan kolay kolay vazgeçemeyeceğim, en yüksek faydayı elde ettiğim, bittikçe yenisini satın alıp kullanmaya devam edeceğim ve herkese de gönül rahatlığıyla tavsiyede bulunabileceğim ürünler olacak..


Ve ilk yazımda tanımanızı istediğim ürün ise LOREAL - Mythic Oil Saç Maskesi


loreal - mythic oil - saç - maskesi

loreal - mythic oil - saç - maskesi - saçhane

Benim için saç bakımının önemi çok fazla. son 1,5 yıldır saçlarıma hiç saç kremi sürmedim. Nedenini ise şöyle açıklayayım: Saçlarımın özellikle uç kısımları çok kurudur. Haftada 3-4 kere saçlarıma mecburi ısıl işlem uyguluyorum. Genellikle fön, bazen düzleştirici, çok nadir ise maşa.. Şampuan ve saç kremi ikilisini düzenli kullandığım zamanlarda saçlarımda boya olmamasına rağmen uçlardaki kırık görüntüden hep tiksinirdim. Bazen saçlarım kısalmasın diye sabırla oturup tek tek makasla kırıkları ayıklardım!

Ama ne zaman saç kremini yerine saçıma iyi gelen maskeyi düzenli kullanmaya başladım, işte o zaman saçlarım toparlanmaya ve kırılmamaya başladı. Tabi duştan sonra düzenli olarak kullandığım saç serumları da bunda çok etkili. Her ısıl işlem öncesi saçlarıma serum uyguluyorum. Şu an saçlarımda boya olmasına rağmen tek kırık telim bile yok =) İleride yazacağım yazılarımda saç serumlarımdan da bahsedeceğim.


Şimdi gelelim Mythic Oil'e...

loreal - mythic oil - saç - maskesi

loreal - mythic oil - saç - maskesi

Sevmeme neden olan özellikleri;

  • Kurumuş mısır püskülüne dönen saç uçlarıma ilaç gibi gelen bakımı sağlaması
  • Saçı ağırlaştırmaması
  • Mis gibi hafif kokusu
  • Kısa bekleme süresi
  • Bir sonraki duşa kadar saçlarımın parlak, yumuşak, nemli ve bakımlı olması
  • Ürünün kıvamı (ne çok akışkan ne de çok katı. en ideal kıvamda)
  • Kullandığım onlarca saç maskesi içerisinden en etkili sonucu aldığım ürünler arasında başı çekmesi
  • Vaadlerini yerine getirmesi
  • Ve kısmen de olsa fiyatı (kısmen diyorum çünkü ilk bakışta biraz fala gelebilir ancak ben 500 ml ambalaja sahip olanını kullanıyorum ve hala yarılanmadı. Üstelik işe yaramaz bakım maskelerine o kadar para döktüm ki, buna helali hoş olsun..)

loreal - mythic oil - saç - maskesi
meraklısına ürünün içeriği


Ben geçen sene Sachane'den satın almıştım. Paketlenmesi gayet güzel ve sağlamdı.


Umuyorum ki bu ürünü kullandığınızda siz de benim kadar memnun kalırsınız..




Sevgiler








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...