12 Mayıs 2014 Pazartesi

MAC - ALLURING AQUATIC // Delphic - Sea Me, Hear Me - Seduced At Sea





Karşı koyamadığım bir MAC koleksiyonu daha. Alsam mı, almasam mı, bu renk bendeki şu renge benziyor, onun yerine şu daha mantıklı, ama ambalajı da çok şeker, biraz pahalı mı ne, ama koleksiyon ürünü... vs. şeklinde sonu gelmeyecek bir döngü bu =)

Nihayetinde 3 ürününü kozmetik aileme ekledim.
Bronzerda açık renk olan Aphrodite's Shell yerine daha belirgin olan Delphic'i tercih ettim.
Allıklarda ise böyle bir ayrım yapamadım =)


 Bronzer (Extra Dimension Bronzer - Delphic)
Allık (Extra Dimension Blush - Sea me, Hear me ve Seduced At Sea)







6-10 saat arası kalıcıkları olduğu söylenen bu seri iddia edileni yalanlamıyor. Gerçekten kalıcılıkları tatmin ediyor ve Extra Dimension ürünleri gerçekten başarılı bir şekilde hakkını veriyor.











flaşsız

flaşlı



Extra Dimension ürünleri yukarda da bahsettiğim gibi gerçekten başarılı bir seri.
Ne çok ışıltılı ne de çok mat. Kusursuz bir ayarı var yukarıda gördüğünüz gibi. Cilde prüzsüz ve sağlıklı bir görünüm veriyorlar.

Eğer ihtiyacınız varsa veya kendinizi şımartmak istiyorsanız henüz tükenmemişken bu koleksiyona bir göz atmanızı tavsiye ediyorum..

Bronzer 89 TL,
Allıklar ise 74 TL'den satışa sunuluyor.





Sevgiler =)









2 yorum:

  1. güzel tonlarmış en sağdaki ni daha çok beğendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha şeftali-bronz tonlu bir allık. ben de çok sevdim =)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...