9 Aralık 2013 Pazartesi

NARS Guy Bourdin // One Night Stand

 İşteeeeee!
 ''Gelecek mi gelmeyecek mi, gelecekse ne zaman gelecek, tükendi mi, hala var mı, nerede var, kaç tane kaldı'' şeklindeki sıralamayla giden stresli soruların ardından nihayet Nars Guy Bourdin koleksiyonundaki One Night Stand Allık Paleti Türkiye'de.

Ben, İzmir Agora Sephora'dan Cumartesi günü satın aldım. Hatta önce malesef koleksiyon ürünüydü ve bitti dediler. Ardından Nars standının çekmecelerini tekrar kontrol ettiler ve şansıma son kalan paleti hemen hoooop satın aldım =)

 Türkiye'de satışa sunulduğunu ilk duyduğum anda gerçekten kararsız kaldım satın almak konusunda. Çünkü elimde sayısız allık ve daha mütevazi oranda aydınlatıcı ve bronzer bulunuyor.

Fakat kendimi ikna çabalarım şöyle gerçekleşti;

Standart Nars allıklar 4.8 gr. ve 78 TL

One Night Stand palet içersindeki ürünlerin her biri 4 gr.

Gramajına ve ürün bolluğuna rağmen fiyatı 155 TL

Lagunayı da uzun zamandır istiyordum bahane oldu.

Deep Throat, Devotee ve Goulue beni heyecanlandıran renkler oldu.

Ve son olarak sınırlı üretim olması da ek bir bahane.


 Palet 4 adet allık, 1 bronzer ve 1 aydınlatıcı içeriyor.


Devotee(aydınlatıcı): Pembe alt tonlu olduğu söylenen bu aydınlatıcı uygulandığında pembeyle pek ilgisi olmayan ama yapısı ve orantılı ışıltısıyla hoş görünüm veren bir ürün.

Mistinguette: Paletteki en cesur renk olan bu mavi alt tonlu Barbie pembesi allık, kardeşleri arasındaki tek mat allık. Rengi ilk etapta beni korkutsa da hafif bir uygulamayla doğal, genç ve aydınlık yanaklar elde etmemizi sağlıyor.

Orgasm: Fazla söze gerek yok. Nars'ın en meşhur allığı. Seveni de çok nefret edeni de. Ben ise hala ikisinin arasında bocalıyorum. Ama bu allığın vasat olduğu anlamına gelmiyor, yine de çok çok başarılı.

Laguna(bronzer): Palette 2. baş köşede yer alan meşhur bronzerımız. Turuncu görünüme sebep olmaması sevilmesinde etken. Ayrıca Bahama Mama kadar koyu durmuyor ciltte, olabildiğince doğal. Aramızdaki ilişki tutkulu başladı.

Deep Throat: Evet paletteki heyecan verici renklerden biri benim için. Nars DayDream allıkta da gözüm vardı ancak çok yakın renkler olduğunu öğrendim ve Deep Throat'a sadık kalmaya karar verdim.

Goulue: Koyu tonlu allıklardan haz etmem ama bunu sevdim. Tam bulunduğumuz havalara göre. Yoğunluğunu vermek sizin elinizde. Ben bile sevdiysem...




Sonuç olarak bahsettiğim sebeplerden dolayı ben paletten memnun kaldım.
Eğer hala bulabilirseniz düşünmeyin alın derim.

Sevgiler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...