6 Aralık 2013 Cuma

Missha BB Cream Perfect Cover



Bugün aslında gecikmiş bir yazı olduğunu düşündüğüm Missha bb cream'den sizlere kısaca bahsedeceğim.
Missha bildiğiniz gibi bb cream furyasının başını çeken bir marka. Bu yüzden alıp gönül rahatlığıyla deneyip kullandım.

Berbat sorunlu bir cilde sahip olduğum için her ürünü kullanamıyorum malesef. Sivilce yapmaz denilen bir ürün bile bende saçma sapan görüntülere sebep olabiliyor. Fakat Missha'da böyle bir sorun yaşamadım.





İlk önce küçük boylarından satın aldım, memnun kalırsam büyük boyunu da alırım diyordum ki fotoğraflardan memnun kaldığımı anlayabilirsiniz.

Rengi biraz grimsi gelse de bir kaç dakika içersinde cilt tonunuzla bütünleşiyor. Kokusu bana bebek kokusunu anımsatıyor =)



Aşağıda görmüş olduğunuz gibi küçük boyu sıkmalı, büyük boyu ise yukarıdan basmalı bir ambalaja sahip. Her ikisi de benim için çok ama çok kullanışlı. 



Kıvamı gerçekten güzel. Ne çok katı ne de su gibi akışkan. Kapatıcılık konusunda orta. Ama bana fazlasıyla yeterli geliyor.




İki rengini de bileğim üzerinde yaydığım zaman çok bir renk farkı oluşmuyor. Ama unutmayın ki ben ince bir tabaka halinde uyguladım. Sonraki fotoğraflarda dövmemin üzerine orta yoğunlukta uyguladığım halini görüp kapatıcılığına dair bir fikir edinebilirsiniz.




BB kremin üzerine sadece matlık vermesi için çok hafif Mac MSF uyguladım.





Aşağıda kapatıcılığının derecesini net bir şekilde görebilirsiniz.




50 ml - 59.00 TL

20 ml - 30.00 TL

Ürünü misshashop 'tan güvenli bir şekilde satın alabilirsiniz.

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...