11 Aralık 2013 Çarşamba

Garnier 5 Second Perfect Blur Primer



Bugün yine ülkemizde olmayan bir üründen bahsedicem sizlere. Konuğumuz Garnier Perfect Blur Primer. Benim inanılmaz ilgimi çekti çünkü kendisi Benefit Porefessional'ın dupe'u olarak gösteriliyor.
Neden hep böyle merak uyandırıcı ve iştah açıcı ürünler Türkiyeye gelmez veya geç gelir anlamıyorum. Kendisini denemek için sabırsızlanıyorum. Çünkü fiyatıyla da Benefite güzel bir alternatif olacağını düşünüyorum.
Yurtdışında fiyatı 10 pound ile 13 pound arası. Dolar bazında ise 12 - 17 dolar arası.
Yani ortalama 25-35 TL diyebiliriz.
Benefit Porefessional ise 99 tl!

Ürün hakkında fikir edinebilmeniz açısından aşağıya bir kaç görsel ekledim.

görsel notjustinside.com' dan alınmıştır

görsel makeupmonster.ie 'den alınmıştır
Ne dersiniz? Başarılı görünüyor değil mi?


Yurtdışından alışveriş yapma imkanınız var ise bir deneyin derim. Garnier markasına karşı her ne kadar yıllar önce olumsuz bir tavır sergilesem de son zamanlarda çıkardığı ürünleri ben gerçekten başarılı buluyorum.

Ürün elime ulaştığı an sizlere göstermek için hiç vakit kaybetmeyeceğim =)

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...