27 Nisan 2013 Cumartesi

Maybelline Color Tattoo Pink Gold - Immortal Charcoal

Merhaba. 

Bugün tanıtacağım ürünler adını aynen yansıtan Maybelline color tattoo serisinden ''Pink Gold'' ve ''Immortal Charcoal''



Sanırım artık duymayan ve bilmeyeniniz kalmamıştır Maybelline'in bu serisini. Türkiyeye geldiğinden beri epey ilgi gördü. 

Hakediyor mu?

Keslinlikle evet!


Bende şimdilik 5 rengi var. Bugün son aldığım 2 rengini tanıtacağım, diğer renkler ise daha sonra blogda olacak.


Fotoğrafta göz kapağımda Mac Satin taupe, eye liner olarak da Maybelline color tattoo Immortal Charcoal var.



Özelliklerine gelelim;


  • Yapısı sert gibi görünse de inanılmaz yumuşak
  • Sürümü çok kolay. (eğer elinizi çabuk tutarsanız dağıtma işlemini kolayca ve prüzsüz yapabilirsiniz. çünkü bir süre sonra sabitleniyor ve dağıtılması imkansız hale geliyor)
  • Kalıcığı ise malum 10 üzerinden 10. (Benim yağlı göz kapaklarımda dahi saatlerce far bazı olmadan bozulmamış bir şekilde kaldı. Ama kalıcılığını arttırmak için altına bir far bazı sürüp, bu ürünü uyguladıktan sonra da uygun renk bir toz farla hafifçe üzerinden geçtiğinizde çok daha uzun süreler sizi idare edecektir)
  • Bazı renkleri liner olarak kullanabilirsiniz. (Ben özellikle yumuşak göz makyajı için ''Immortal Charcoal'' rengini eye liner olarak kullanıyorum)
  • Pembe rengi biraz ışıltılı, kesinlikle simli değil, tam yazlık. Bunu göz kapağına sürüp, ardından gri rengi eye liner olarak sürüp bol maskara ile harika bir görünüm elde edebilirsiniz..
  • Fiyatı 15 tl civarı fakat indirimle ben 10 küsür tl'ye aldım



Kısacası ben çok sevdim. Bende 5 rengi var. Kalan diğer renkleri almayı düşünmüyorum çünkü hiç bana göre değiller. Bir de mat turuncu rengi var ki offf.. Türkiyeye gelir gelmez onu hemen almayı planlıyorum =)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...