23 Nisan 2013 Salı

İnglot Oje 723 (matte)

Merhaba. Bugün kısa bir oje tanıtımı yapacağım. Biraz nostaljik olacak. Nostalji deme sebebim ise biliyorsunuz İnglot mağazaları artık Türkiyede yok. Fakat umutsuz muyuz? hayır. Yakın zamanda umuyoruz ki tekrar Türkiye piyasasına girecek. İnglotun yeni mağazalarını, konseptini ve o bayıldığımız ürünlerini heyecanla bekliyoruz =)

Bugün Markafoni kampanyası sayesinde edindiğim mat yapılı 723 numaralı ojeyi konuk ettim.




  • mat oluşunu çooook ama çok sevdim
  • sürerken zorluk çıkarmıyor
  • rengi fotoğraflarda görüldüğünden çok daha net ve canlı bir renk
  • kuruması kısa sürüyor
  • fakat bir süre sonra matlığı yavaş yavaş kayboluyor ama ben sorun etmiyorum
  • fiyatı 6.99

Tekrar indirimde görürmüyüz İnglot'u belirsiz ama bana kalırsa mutlaka bir kaç tane edinin. özellikle de bu fiyata..


( fotoğraf kalitesi için özür diliyorum, hepsini bir arada koymak istedim. ama program, fotoğrafların kalitesini düşürdü. bu seferlik böyle olsun =) )



Sevgiler...












1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...