11 Ocak 2013 Cuma

Mario Badescu İndirimi (Limango)



Sizlere az önce tesadüfen gördüğüm bu indirim haberini vermek istiyorum. Fiyatlar genelde fena sayılamayacak bir indirim olarak görülüyordu fakat bu sefer gerçekten inanılmaz bir indirim var. yani örneğin 85 tl.lık bir nemlendirici 9.90 veya 12.90 tl. 

İlk görüşte bir şüphelenme yarattı bende. Bu yüzden Mario Badescu Türkiye'yi aradım ve sordum. Yılbaşı sonrası yaptıkları bir indirimmiş ve gönül rahatlığıyla alışveriş yapabileceğimizi söylediler.

Özellikle nemlendiricilerin paraben ve türevleri içerdiğini de unutmamanız gerekiyor. Ben A.H.A. nemlendiricisinden çok memnundum ama paraben içeriğinden dolayı tekrar alacağım bir ürün değil. Fakat losyon, tonik ve temizleyicilerinden edinebilirsiniz..





benim tercihlerim ise şu ürünler oldu;



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...