15 Aralık 2012 Cumartesi

Sally Hansen Xtreme Wear & Golden Rose Jolly Jewels



Konuklarımız Sally Hansen'ın yeni serisi Xtreme Wear 
ve Golden Rose Jolly Jewels










Nihayet uzun zamandır aradığım flaky ojemi buldum. Bi süre önce inglot'ta da vardı bu pullu ojeden fakat nedendir bilinmez artık standlarda yok. China Glaze Luxe And Lush'ı da bu niyetle almıştım ama içerdiği pullar tek renk ve benim istediğim gibi mavi, yeşil ve sarı tonlarını bir arada içermiyor.






Gördüğünüz gibi içerisinde rengarenk pullar barındırıyor.
Tam bir mutluluk sebebi =)












Sally Hansen Black Out, üzerine Golden Rose 101





Sally Hansen Lacey Lilac






Sally Hansen Flirt










 Genel olarak SH markasının bu serisinden ben gayet memnunum.Parlaklığı, sürüm kolaylığı, fırça yapısı, kalıcılığı ve bir nevi daha kolay kuruması tercih etme sebebim oldu.

Golden Rose Jolly Jewels'lar ise önceki serilere göre fiyatını biraz fazla bulmamla beraber sahip olduğum her renginden ayrıca memnunum.

İlk olarak yazımın başında da bahsettiğim gibi kendisi uzun zamandır aradığım pullu oje olduğu için önce 101 numaradan başladım tanıtmaya.
Devamı daha sonra =) 


Sally Hansen ojeler 7.20 TL

Golden Rose 6.25 TL







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...