5 Şubat 2013 Salı

Sally Hansen Xtreme Wear ''270 Lacey Lilac''

Uzun bir aradan sonra tekrar yazıyorum. Şu ara sınavlarıma çalışıyorum, bu yüzdendir bu kadar ara. Bir de tırnaklarımı kestim, eskisi gibi uzun ve estetik görünmüyorlar ama açıkçası çooook rahatladım =)

Bugün size bayıldığım bir seri olan Sally Hansen Xtreme Wear'ın açık mor-lila rengi olan Lacey Lilac'ı tanıtacağım.


Ürün krem yapılı ve yumuşacık görüntüsü olan bir oje.
Işıltısız, simsiz, pasparlak, sürümü çok kolay ve tek katta bile rengini çok iyi veren bir oje. ben yine de 2 kat sürdüm.


 Aşağıda, yüzük parmağıma ait tırnağıma Golden Rose'un yeni serisi Jolly Jewels no:105 sürülmüş halini bulabilirsiniz.




İşaret parmağımdaki sürüm bozukluğu için kusura bakmayın, sürerken nerden geldiği bilinmeyen bir toz parçası musallat oldu, bir de aceleden kaynaklanan görsel bozukluk var =)

Yüzük parmağımdaki tırnağın altına gelen taşırdığım bölümü de şiddetle görmezden geliniz =)

Şu an tırnaklarıma baktığımda taşırdığım alanlar fotoğraflardaki kadar göze batmıyor bunu da belirtmek istedim. Lakin flaşlı çekimler bariz şekilde belli oluyor.








Ben 7.20 tl'ye eczanemizde.com'dan aldım.
Şu kış gününde bile içime enerji veren ve mutlu hissetmemi sağlayan bir renk.
Kalıcılığı da ortalama üzerinde.
Kısacası ben bayıldım ve tavsiye ediyorum..

Golden Rose pullu oje ise 6.25 tl. yeşil ve mor pullar içeriyor. tüm tırnaklarıma sürmedim çünkü çıkarması gerçekten çok zor. Bu nedenle sadece yüzük parmağıma sürdüm. Hem bu şekilde daha ölçülü ve kibar durduğunu düşünüyorum.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...