1 Ağustos 2013 Perşembe

Clarisonic Mia 2







Bugün sizlere uzun zaman önce tanıştığım ama cilt bakım ürünlerim arasına yeni katılan Clarisonic Mia 2'yi tanıtacağım.



Öncelikle ben Mia 2'ye bayıldııımmmm =) Tutuşu mükemmel, cihaz boyutu, pratikliği, rengi... Tabi ki bunlar işlevinden daha düşük bir öneme sahip.



Mia 2; Kendisi klasik Clarisonic'ten bir nebze farklı. 



Açma kapama tuşunun yanı sıra 2 farklı hız ayarı var. Bu arada şarj olayına bayıldım. Aşağıdaki videoda şarj aparatını inceleyebilirsiniz. Mıknatıslı bir mekanizması var ve sevimli olmasının yanında çok da pratik.










Kendisi biraz tuzlu fakat yaptığı işlemden bahsedecek olursam eğer evladiyelik bir cihaz.
Cildi tahriş etmeden mükemmel bir temizlik yapıyor.
Çalıştırma tuşuna bastığınızda size 60 saniye veriyor. Yanaklar, alın ve çene bölgesi için size belirli saniyeler veriyor ve bunu titreşimle haber veriyor. Alın için 20 saniye, her bir yanak bölgesi için 10'ar saniye, ve çene bölgesi için de bir 20 saniye. Toplamda 1 dakika içersinde hem yüzünüzü inanılmaz bir şekilde temizliyor hem de masajıyla cildinizi rahatlatıyor. Yüzünüzü duruladığınızda ise o temizliği ve ferahlığı gerçekten size hissettiriyor.


Ben yurtdışı sipariş yöntemi ile 149 dolara satın aldım. Herhangi bir sorun yaşamadım ve vaktinde elime ulaştı.

Böyle bir ürüne ihtiyacınız varsa gönül rahatlığıyla sizlere tavsiye edebilirim.









Öykü..









































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...