27 Mart 2013 Çarşamba

FOTD Günün Makyajı #1




İlk günün makyajı yazımla karşınızdayım. Kusurlarım varsa şimdiden affedin lütfen. Sıradan ve hep aynı görüntüde, yok gibi görünen, yapmasan da olurmuş dedirten makyajları her defasında çığır açmış gibi yayınlamak istemiyorum. Bunun yapıldığını görüyorum. O yüzden olabildiğince farklı renkleri kullanarak en azından biraz renkli görüntüler sunmak istiyorum sizlere.


Bu da günün makyajı olsun. Hadi bakalım başlayalım =)





öncelikle baz renk olarak seçtiğim inglot açık bakır rengini göz kapağıma uyguluyorum. ardından mac satin taupe ile crease bölgemi renklendiriyorum




sonrasında crease bölgeme sürdüğüm aynı rengi biraz daha kuvvetlendirerek güzelce dağıtıyorum ve ince bir eyeliner uyguluyorum





göz altına da biraz kahverengi far uyguluyorum





Ardından uygulamayı çooook sevdiğim ve bakışlara canlılık verdiğini düşündüğüm altın rengi bir farı inglot duraline ile karıştırarak sürdüğüm siyah eyeliner'ın tam üstüne uyguluyorum. aynen bu da eyeliner sürer gibi uygulanıyor








Vee bolca Loreal 4D maskara uyguluyorum. Ben tek kat sürdüm




Son olarak yanaklarıma da Benefit Hervana sürüp makyajımı bitiyorum. 
Dudak makyajı yapmayı çok sevmediğim için sadece Burt's Bees dudak balmı sürdüm.


Kullanılan ürünler;
  • La Roche Hydreane Legere nemlendirici
  • Mac Studio Fix C2 pudra
  • İnglot pearl 405 (bakır renk)
  • inglot shine 42 (kahverengi)
  • inglot pearl 430 (altın rengi)
  • inglot duraline
  • Mac satin taupe (crease bölgesindeki renk)
  • Loreal 4D maskara
  • Benefit hervana allık
  • Burt's Bees dudak balmı



Umarım hoşunuza giden bir makyaj olmuştur..

Sevgiler =)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...