8 Ekim 2012 Pazartesi

LimangoBOX Kozmetik Kutusu

Daha evvel benzer kozmetik kutularını bir kaç sefer satın alıp denemiştim fakat bu sefer ilk gördüğümde beni epey şaşırtan LimangoBOX'ı denemek istedim.

Bir defa ilk bakışta kutusu çok şirin geliyor =) Oldukça dayanıklı bir kutu, her türlü değerlendirilebilir..






Ürünlere gelince, benim bu kutuyu satın alma sebebim ürünlerin kullanışlı ve iyi seçilmiş olmasıydı. Özellikle Mario Badescu'nun deneme ürünleri çok hoşuma gitti.







Kutudaki hiç bir ürünün gereksiz ve kullanılmayacak bi ürün olduğunu düşünmüyorum. Kaş ve kirpik boyasından özel bölge temizleme jeline, cilt maskesinden argan sabununa kadar tüm ürünleri çok sevdim.

Fiyatı da gayet uygun. 19.90 TL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...