11 Eylül 2012 Salı

Lush - Lemony Flutter

Bu ürünü yerli ve yabancı bloglarda görmüşlüğüm çoktu, ama alıp kullanmak nasip olmadı. Uzun süredir de aklımda olunca Lush mağazasını görür görmez hemen girdim. 




Mağazanın satış görevlisi beyefendi bana kesinlikle yüzde yüz memnuniyetle kullanacağım bir ürün olduğunu söyledi. Özellikle kırılgan, sarı ve cansız tırnaklardan şikayetçiysem..
Bu cümleleri duyar duymaz anında satın aldım çünkü benim tırnaklarımı hayata döndürmek için denemediğim şey kalmadı. biotin hapları, çinko hapları, kalsiyumlar, özel tırnak yağları, tırnak kremleri vs, pek de etkisini göremedim. Gerçi şu aralar kullandığın Kalyon tırnak güçlendirici epey iyi geldi..







Neyse demem o ki, aldım, kullandım, denedim ve gerçekten beğendim. Manikür öncesi tırnaklarınızı ojeye hazırlamak için gerçekten ideal. Limon kokusunu sevmediğim için bana biraz ağır geldi kokusu ama ona da alıştım sayılır.

Şu ara her aklıma geldikçe tırnaklarıma ovalayarak yediriyorum ürünü. Nemlendirdiğini ve sağlamlaştırdığını açıkça gözlemledim..

Açıkça tavsiyemdir... 

Lush Lemony Flutter 50gr.

26 TL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...