24 Ocak 2012 Salı

MAC Studio Fix & SEPHORA Mattifying Foundation

Merhabalar, ilk postumla karşınızdayım.. Başlangıç olarak ben fondoten-pudra olarak kullanılan 2 ürünü seçtim. ihtiyacım olan şey hem kapatıcılığının orta-yüksek olması, hem doğal görünmesi, hem de kullanım kolaylığı olmasıydı. ilk etapta Sephora'da gördüğüm Sephora Mattifying Foundation'ı satın aldım. 

Ben biraz sarı alt tonluyum ve her markada cilt tonuma uygun ürün bulmam çok zor. fakat medium rengi bana cuk oturdu. kapatıcılığı da fena değil. kendisini çok sevdim fakat ufak bi sorun haricinde.. o da çok ama çok çabuk bitmesi oldu.. Bunu fotoğraflarda da görüyorsunuz. 15-20 günlük kullanımdan sonra sephora pudra bu halde geldi =)






Ardından MAC Studio Fix'i denemek istedim. Sephoranın fondoten pudrasına göre çok daha kapatıcı, kalıcı ve gerçekten bereketli =) 



Sol taraftaki MAC, sağdaki Sephora




MAC pudra Sephoranın pudrasına göre 1,5-2 kat daha pahalı, ama aslında aynı =) Nasıl mı? Sephora 9 gr. ürün içerirken MAC 15 gr.lık pudrasıyla farkı ortadan kaldırıyor. kolay kolay bitmemesi de beni cezbediyor.
Sonuç olarak Studio Fix'i defalarca kullanmama rağmen hala eksilmemiş görünüyor ve uzun bi süre de bana yeter kendisi. Kesinlikle fondoten-pudra olarak benim listemde 1 numaradır kendisi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...